سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبلیغات

نظر

 شرکت اعلام حریق جنت:

است این شرکت که از سال 1872در کشور انگلستان شروع به کار کرد توانسته محصولات گوناگونی را  تولید و اختراع کندسیستم اعلام حریق جنت  یکی از سیستم های اعلام حریق بسیار باکیفیت میباشد,در این شرکت محصولات زیادی تولید و اختراع میشوند.این شرکت حدود یک قرن ساخته شده و هم اکنون مشتریان خورد را به راحتی جذب میکند.حتی این سیستم دارای تائیدیه ایران نیز میباشد .

اجزاء اصلی سیستم های جنت که از کنترل پنل ها، دتکتور ها، آژیر فلاشر ها و... می باشد,مهم همی این اجزاء خود به انواع مختلف دیگر تقسیم میشود.

کنترل پنل جنت:

این سیستم از پنل های کنترل گرفته تا نقاط تماس دستی ، ردیاب ها ، زنگ ها ، درب ها و صدا ها ، هانیول جنت یک سیستم متشکل از آتش سوزی متداول و مقرون به صرفه را برای سایت های از هر نوع قابل مقیاس فراهم می کند,با استفاده از کنترل پنل Xenex در مرکز خود ، Gent این سامانه می تواند تا هشت منطقه را پوشش دهد. 

دتکتور:این شرکت 2 نوع دتکتور میساز که شامل:

دتکتور دودی جنت:این نوع سیستم یکی از متداول ترین سیستم ها در دتکتور ها میباشد که حسگر دود را تشخیص داده و آن را به کنترل پنل ارسال میکند.

دتکتور حرارتی جنت:و در این نوع سیستم هم که تشخیص آن برا حسب حرارت محیط میباشدوقتی که در محیط دما تغییر میکند این سیستم وجود آتش یا تغییر غیر منتظره دما را گزارش میدهد .

آژیر ها:دونوع آژیر دارد این سیستم یکی فقط با صدا است ولی دیگر که فباشر نام دارد هم صدا و هم تصویری اعلام خطر میکند