سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبلیغات

نظر

 

NSCشرکت:

 

این شرکت درآلمان  وجود دارد این شرکت دارای 25 سال سابقه کاری در تولید کنترل پنل های اعلاق حریق واطفای حریق را داردبیشتر تولید و تمرکز آنها بر روی تولید کنترل پنل های اعلان واطفای حریق می باشد.

 

  شرکت  NSCبجز طراحی و ساخت کنترل پنل های اعلان حریق ودر زمینه های همچو سیستم هشدار دهنده صوتی کار میکندوعلاوه بر آن تجهیزات تشخیص آتش ،و سیستم های پانل های هشدار متجاوز ، دوربین مداربسته و کنترل دسترسی را طراحی و تولید می کند.مهم ترین زمینه ای که کار میکنند امنیت و کشف است.

انواع کنترل پنل های ساخنه شده در این شرکت شامل:

1-کنترل پنلSolution F2:در نوع از کنترل پنل هاساخته شده برای پروژه های اقتصادی و کوچک میباشد و قیمت بسیار مناسبی دارد این نوع کنترل پنل ها دارای پشتیباینی از سیستم های هوچیگر و آپولو ردا داراست وو این تغییرات میتواند در کنترل پنل انجام شود. ویژگی های این نوع کنترل پنل  شامل:قابیلت پشتیبانی 2 لوپ آدرس پذیر-کنترل پنل لمسی جدید-نرم افزار پیکربندی که از طریق مودم یا رابط     USB 

2-کنترل پنلSolution F1:در نوع از کنترل پنل هاساخته شده که قابلیت پشتیبانی از دتکتور را دارد برای همین توانسته جایگاه مناسبی پیدا کند.این سیستم پنل های خوبی برای کنترل حریق را داراستو ویژگی های این کنترل پنل شامل:با قابلیت پشتیبانی تا 6 لوپ-با قابلیت پشتیبانی تا 18 لوپ آدرس پذیر است.

 

 

3- کنترل پنل هیبریدی هوشمند و ماژولارRange: در این نوع سیستم های که بسیار پیشرفته است یکی از بهترین نوع از سیستم کنترل پنل ها میباشد که قابلیت آن شامل:قابیلت پشتیبانی 2 الی 18 لوپ آدرس پذیر-کنترل پنل لمسی جدید-ماژول LCD گرافیکی64*240 به عنوان استاندارد موجود در مدل پایه-پردازنده 32 بیتی با کارایی بالا-حافظه فلش تا 8 مگابایت و حافظه رم تا 8 مگابایت