سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبلیغات

نظر

آتش سوزی یکی از حوادثی است که همیشه برای انسان ها رخ داد و خسارات زیادی برا انسان از نظر مالی و جانی ایجاد کرده است.

و ما همیشه برای جلوگیری از بروز چنین مکشلاتی اقدام به رعایت اصول ایمنی و کنترلی همچون دور نگه داشتن مواد آتش زا از حرارت و نور مستقیم افتاب و بازدید از شیر گاز ها و تابلو های برق میکنیم تا مشکلی نداشته باشد و مواردی مثل این را اعمال می کنیم

و میتوان با خرید ابزار های آتش نشانی  نوع دیگر اقداماتی است  که میتوان انجام داد که کپسول های اطفای حریق یکی از این مواد است که میتوان استفاده کرد ولی مشکل این کپسول ها که به اندازه های مختلف در بازار هم است این میباشد که به یک نفر برای استفاده از کپسول نیاز میباشد. و این مورد باعث کند شدن روند کنترل آتش سوزی میشود.پس  باید به دنبال وسیله ای باشیم که هم قابلیت کپسول آتش نشانی را داشته باشد و هم روند کنترل آتش را بیشتر کند .برای حل این موضوع کشور آلمان یک فناوری ویژه تولید کرده است که در کمترین زمان ممکن اتش را کنترل کند که به ان وسیله توپ ضد حریق میگویند.

مشخصات توپ ضد انتشار حریق | گوی اطفاء حریق

نام : توپ ضد انتشار حریق | گوی اطفاء حریق

ابعاد : کره ای به قطر حدودا 14 سانتی متر

جنس : پلاستیک ضد آب

وزن : حدود 1?5 کیلوگرم

کاربرد : پیشگیری از انتشار حریق و اعلام آتش سوزی

 

توضیحات بیشتر درباره توپ ضد انتشار حریق | گوی اطفاء حریق


این توپ های برای اعلام حریق و جلوگیری از انتشار آتش ساخته شده اند.جنس بدنه این نوع گوی های پلاستیک میباشد که در برخورد با آب و رطوبت  از بین نرود.

گوی اطفاء حریق  محصولی است که بعد از کپسول آتش نشانی وارد بازار شد و موجب خاموشی زود تر آتش شده است .البته که باید بدانیم این گوی جای کپسول آتش نشانی را نخواهد گرفت و وقتی فردی به کپسول آتش نشانی مجهز باشد عملیات خاموش کردن آتش به راحتی انجام میشود.

ولی بر خلاف  کپسول های آتش نشانی تو پ های اطفاء حریق وزنی کمتری دارند که حدود 1. 5 کیلگرم میباشد که همین کم بودن وزن باعث راحتی  جابجا و نصب میشود.